Sørnett

-Vi ønsker å selge en opplevelse

Donut Palace sitt lokale har mye rosa interiør og har blomstervegger. Eieren ønsker at kundene skal få en helhetlig opplevelse.  Foto: Tonje Brennsæter

Donut Palace sitt lokale har mye rosa interiør og har blomstervegger. Eieren ønsker at kundene skal få en helhetlig opplevelse. Foto: Tonje Brennsæter

Hovedfokuset til den nye kaféen Donut Palace er å skape glede for kundene.

Publisert:

 

Donut Palace er plassert i lokalet ved siden av togstasjonen og åpnet sine dører i påska. Obeid, som eier Donut Palace, forteller at hovedmålet er å selge kundene en helhetlig opplevelse. 

Valget om å åpne i påska var bevisst for at det skulle bli en rolig start. Her ble det gitt god opplæring, og Obeid sier det er vel så viktig med fint utseende som god smak når det kommer til produktene de selger. 

Ser ikke på andre kaféer som konkurrenter
Vi ser ikke på andre caféer som konkurrenter, vi synes det er bra med et godt utvalg av produkter. Her hos oss har vi krittavler slik at vi lett kan bytte ut produkter på menyen. Jeg liker å teste ut ulike oppskrifter og teste nye smaker, sier Obeid. Målet vårt er å gjøre kundene våre fornøyde. 

 

En kafé for alle

[img231895_2RM]

Stedet ønsker å ha et tilbud for alle, derfor har de mye forskjellig søtbakst. Alt i fra donut til pannekaker til slush og milkshake. Det er også sukkerfrie og veganske alternativer.

- Jeg vil si det er en fantastisk plass og i mitt tilfelle en drømmeplass med masse blomster, og så mye rosa detaljer. Jeg har spist der flere ganger og er veldig fornøyd med lokalet og fristelsene deres, sier kunde Synnøve Bjørkestø.

[img231895_3LM]

 

Seline Moss, sosialemedieransvarlig, sier de er både på Facebook, Instagram og Tiktok.

-Vi er størst på Instagram, men vi jobber med å lage gøy innhold til Tiktok, forteller Moss. 

Obeid forteller at kafeen er mye besøkt av folk i alle aldre. Både menn og kvinner, pensjonister og arbeidsfolk. Det er også en del kunder som poster bilder fra kafébesøkene.