Lurte kunder
Kunder i telenor telehuset på sørlandssenteret har fått tilleggstjenester de ikke har bestilt.
Publisert: 16.02.2010 kl 12:31
Fvn.no melder om at det er flere kunder som har blitt meldt inn i fri familie uten å vite om det. Dette har skjedd i butikken Telenor telehuset i sørlandssenteret. De ansatte skal ha søkt opp forskjellige etternavn, deretter registrert ar de skal ha "fri familie". Dette koster ikke noe for kunden, men butikken får en provisjonsinntekt på 200 kr.
Det er overhodet ikke akseptabelt å drive butikk på en slik måte. Kunden skal alltid kontalktes om salg og skal signere på avtalen. Å inngå falkst salg er brudd på kjedeavtalen, sier informasjonssjef i Telenor, Per A. Meling til Fvn.no.
Magasin Vis flere
Nyheter Vis flere
Fire studenter ble med på mentorprogrammet i TV og hadde direkte TV-sending 24. april